Glädje – Samarbete – Gemenskap

BLI MEDLEM

Bli medlem hos Växjö Brukshundklubb

Medlemskap

Du registerar nytt medlemskap via medlemssystemet Membersite vilket du kommer till genom att trycka på Teckna medlemskap. Detta gäller även för att registrera ungdomsmedlemskap.

Välkommen till oss på Växjö Brukshundklubb

Övriga medlemskap

Om du ska registrera nya medlemskap för flera i familjen så går det att i Membersite teckna familjemedlemskap på egen hand. Vid problem eller om du vill lägga till en familjemedlem till en redan registrerad medlem så måste kontakt tas med SBK på 08-505 875 00.

Även nya medlemmar från utlandet måste kontakta SBK.

Medlemsförmåner

Som medlem har du tillgång till ett antal medlemsförmåner:

• Sveriges största kursutbud
  • Tillgång till hundkurser, utbildningar, träningsytor, träningsgrupper, prov och tävlingar, utställningar, mentalbeskrivningar och mycket annat.
  • 6 nr/år av tidningen Brukshunden utan extra kostnad
  • Kostnadsfri personolycksfallsförsäkring i det fall du skadar dig på något av våra arrangemang
  • Fördelaktiga rabatter när du försäkrar din hund hos Agria Djurförsäkring, tel. 0775-88 88 88 eller www.agria.se.
  • Erbjudanden från vår samarbetspartner Royal Canin.
  • Alla aktuella förmåner finner du på www.brukshundklubben.se