Glädje – Samarbete – Gemenskap

KLUBB & ORGANISATION

Mark & Fastighet

Är en grupp som ser till att klubben har en trivsam utemiljö och att fastigheterna sköts. Vi arrangerar arbetsdagar där vi både träffas och umgås samt fixar med diverse sysslor. Känner du att du vill bidra till detta så tveka inte att höra av dig. Varje litet bidrag är värt jättemycket.
Kontakt: marksektorn@vaxjobk.se

Café

I klubbens fina klubbstuga med det nyrenoverade köket finns ett café med självbetjäning. Blir ni fikasugna efter träningen eller vid kursen så tveka inte att köpa en fika. Swishnummer och prislista finns i köket. Saknar ni något gott och eller nyttigt så kom gärna med förslag till inköp. Kontakt: kokssektorn@vaxjobk.se

Kommunikation

Att nå ut med information till våra medlemmar är väldigt viktigt. Här på vår hemsida ska du hitta all information du behöver, både som medlem eller som blivande medlem. Kanske är du nybliven hundägare och letar efter en bra valpkurs. Följ oss gärna på våra sociala medier. Kontakt: kommunikationssektorn@vaxjobk.se

Medlemsansvarig

För att hjälpa våra medlemmar med sina frågor om medlemskapet så finns det en medlemsansvarig. Har du frågor om ditt medlemskap tveka inte att höra av dig till: kassor@vaxjobk.se

Fest

För att trivseln och gemenskapen ska vara på topp så är det trevligt med en fest ibland. Där kan man umgås och prata hundträning eller bara ha roligt. God mat och någon trivselaktivitet kan också ingå.

Camping

Vi kan erbjuda några platser med el samt några utan el på klubbens område. Vid tillfällig övernattning i samband med genomresa så får du stå gratis dock utan tillgång till el, dusch och toalett. Vid tävlingar, se inbjudan och PM för särskilda campingregler.

För medlemmar i Växjö BK betalar du 50kr/dygn att stå med husvagn.

Vi följer SBK´s ”Policy för hundhållning och vår relation till hunden vid uppfostran, utbildning och träning”